Preces apraksts
Katram dārzniekam būs nepieciešama laba atmiņa un stratēģija, grozot laika apstākļu piramīdu pareizajā virzienā, lai pēc iespējas ātrāk no sēklas izaudzētu skaistu ziedu! Ja laika apstākļi uz piramīdas sakrīt ar laika apstākļiem spēlētāja blociņā, puķe ir soli tuvāk līdz uzziedēšanai! Spēli uzvar dalībnieks, kurš pirmais izaudzē savu puķi. Atmiņas un stratēģijas spēle, kas piemērota 2 līdz 4 spēlētājiem. Komplektā ietilpst: 3 “laika apstākļu” piramīdas, 4 blociņi, 1 metamais kauliņš un 5 “bišu” žetoni.
Sagatavošanās spēlei: saliek 3 “laika apstākļu” piramīdas un novieto tās galda vidū. Piramīdām jābūt novietotām ar dārznieku attēlu vērstu pret spēlētājiem, tā, lai piramīdas šķautne būtu redzama visiem spēlētājiem. Spēlētāji no sava skatu punkta nedrīkst redzēt, kāds attēls ir piramīdas aizmugurē. Piecus “bišu” žetonus novieto blakus piramīdām. Katrs spēlētājs izvēlas vienu blociņu un atver tā pirmo lapu.
Spēles norise: spēli sāk jaunākais spēlētājs, pēc tam spēle turpinās pulksteņa rādītāja virzienā. Savā gājienā spēlētājs met metamo kauliņu un izpilda uz metamā kauliņa norādīto darbību:- Ja tiek uzmests putnēna attēls, spēlētājs izvēlas vienu no piramīdām un pagriež to virzienā prom no sevis, uz putnēna pusi.- Ja tiek uzmests gliemeža attēls, spēlētājs izvēlas vienu no piramīdām un pagriež to uz savu jeb uz gliemeža pusi.- Ja tiek uzmests attēls, uz kura redzams gan gliemezis, gan putns, spēlētājs izvēlas vienu no piramīdām un pagriež to, uz kuru pusi vēlas.
Ja pēc piramīdas pagriešanas piramīda atklāj laika apstākļu attēlu, kas sakrīt ar norādītajiem laika apstākļiem uz lapas tavā blociņā (saulains, saule ar mākoņiem, mākoņi ar lietu vai dārznieku attēls), spēlētāja puķe var paaugties, pāršķirot nākošo blociņa lapu. Piemēram, ja uz piramīdas redzama saule un saule redzama arī tava blociņa atvērumā, tad vari pāršķirt blociņa lapu uz nākošo. Ja pēc piramīdas pagriešanas piramīda atklāj laika apstākļu attēlu, kas nesakrīt ar norādītajiem laika apstākļiem uz lapas tavā blociņā, tad puķe nevar paaugties. Blociņa lapa netiek pāršķirta un gājiens pāriet nākošajam spēlētājam.
- Ja tiek uzmests bitītes attēls, spēlētājs iegūst vienu “bites” žetonu. Kad spēlētājs ir sakrājis divus “bišu” žetonus, viņš var pāršķirt vienu lapu savā blociņā, ļaujot puķei paaugties. Izmantotie žetoni tiek atlikti atpakaļ galda vidū un gājiens pāriet nākošajam spēlētājam.
Piezīme: spēlētāji nedrīkst izmantot laika apstākļus, kas redzami uz piramīdas gājiena sākumā, lai pāršķirtu blociņa lapu. Izmantot var tikai tos laika apstākļus, kas tiks atklāti pēc kauliņa izmešanas un piramīdas pagriešanas.
Spēles beigas: spēli uzvar dalībnieks, kurš pirmais izaudzē savu puķi, pāršķirot visas lapas un nonākot līdz blociņa pēdējai lapai, kur attēlota pilnībā izaugusi puķe.
Atsauksmes (0)
-33% Atlaide
-20% Atlaide
IZPĀRDOŠANA
-20% Atlaide
IZPĀRDOŠANA
-30% Atlaide
-30% Atlaide