7 mazas un 1 liela stikla lodīte, ar kuru palīdzību var izspēlēt 4 dažādus spēles variantus. Lodītes veidotas planētu izskatā, atveidojot Saules sistēmu un Piena ceļu. Komplektā iekļauti 4 spēles noteikumi, sniedzot idejas, kā izspēlēt šo klasisko spēli. Lodīšu aptuvenais izmērs: no 1.6 līdz 2.5 cm. Komplektā iekļautas 4 neliela izmēra spēļu instrukciju kārtis (diametrs: 5.4 cm). Cena norādīta par vienu spēli. Brīdinājums! Nav piemērots bērniem līdz 3 gadu vecumam, satur sīkas detaļas, pastāv aizrīšanās risks. 4 spēles varianti: 1) Zvaigznes medības – lielāko lodīti novieto starta punktā. Spēlētāji viens pēc otra mēģina trāpīt lielajai lodītei, ripinot tās virzienā kādu no mazajām bumbiņām. Spēlētājs, kurš trāpa lielajai lodītei trīs reizes, ir spēles uzvarētājs. Ripināšana jāveic ar vismaz viena metra distanci. 2) Krītošais meteorīts – šajā spēles variantā būs nepieciešamas tikai mazās lodītes. Uzzīmējiet uz lielas lapas apli un novietojiet uz galda. Apļa vidū pēc tam katrs spēlētājs novieto pa vienai mazajai lodītei. Pēc tam spēlētāji, viens aiz otra, pieceļas un no acu augstuma met vienu no lodītēm. Ja šādā veidā izdodas kādu no lodītēm izsist ārā no spēles laukuma, spēlētājs šo lodīti iegūst sev. Spēle beidzas, kad uz laukuma vairs nav nevienas lodītes. Spēlētājs, kurš ieguvis visvairāk lodīšu, uzvar. 3) Galaktika – katrs spēlētājs iegūst vienādu skaitu mazo lodīšu. Lielo lodīti ieripina (iemet) spēles laukumā, no iepriekš nodefinētas starta līnijas. Pēc tam spēlētāji no šīs starta līnijas pēc kārtas met vai ripina savas mazās lodītes, ar mērķi tās pietuvināt pēc iespējas tuvāk lielajai lodītei. Spēli uzvar dalībnieks, kura lodīte nonāk vistuvāk lielajai lodītei. 4) Zvaigžņu vārti – izveidojiet no kartona līdzīgus vārtus, kādi redzmi attēlā. Svarīgi, lai būtu 4 mazāki vārti, kuriem tiek cauri tikai mazās lodītes, un vieni lielāki vārti, kuriem cauri var tikt lielā lodīte. Spēles mērķis izripināt lodītes cauri šiem vārtiem. Spēlētājs, kuram pirmajam izdodas izripināt cauri vārtiem visas piecas lodītes, uzvar. Distanci, no kādas jāveic mērķēšana un ripināšana, nosaka spēles sākumā.
|