Spēle paredzēta 2-4 spēlētājiem, no 4 gadu vecuma.
KOMPLEKTĀ IETILPST : Spēles laukums, Pasaka par Sniegbaltīti, 28 rūķu figūras, 2 koki 3D, 1 māja 3D, Sniegbaltīte, ļaunā karaliene un 4 prinča figūras, 1 metamais kauliņš.
SAGATAVOŠANĀS: Sākumā nepieciešams atvērt spēles laukumu un katram spēlētājam izvēlēties kādu no prinča figūrām. Novietot to pie sākuma lauciņa. Uzbūvēt rūķīšu māju un 2 kokus. Sniegbaltīti un ļauno karalieni novietot spēles centrā pie rūķīšu mājiņas. Kokus var novietot pēc izvēles, kur patīk. Rūķu figūras jānovieto blakus spēles laukumam, attiecīgi pēc spēlētāju skaita. Katram spēlētājam jāsavāc 7 dažādi rūķīši. Ja ir mazāk par 4 spēlētājiem, tad liekos rūķīšus noņem.Piemēram 3 spēlētāji (atstājam 3x7= 21 rūķītis)
SPĒLES MĒRĶIS: Katra spēlētāja uzdevums ir sasniegt rūķīšu māju laukuma centrā, savācot visus 7 rūķīšus (dažādus), un izglābtu Sniegbaltīti no indīgā ābola apēšanas.
KĀ SPĒLĒT: Visi spēlētāji novieto prinča figūras sākuma lauciņā (SALIDA). Sāk spēlētājs, kurš uzmet vislielāko punktu skaitu. Spēlētāji pārvietojas pa laukumu attiecīgi pēc uzmestā punktu skaita uz metamā kauliņa. Uz spēles laukuma atrodas vairāki lauciņi, uz kuriem spēlētājs var nonākt:• Rūķīšu lauciņi: Nonākot uz šī lauciņa, spēlētājs paņem attiecīgo rūķīti. Ja tāds rūķītis jau spēlētājam ir, tad spēlētājs neņem neko un turpina spēli tālāk savā gājienā.• Ļaunā karaliene: Nonākot uz šī lauciņa, spēlētājam laukuma malā jānoliek atpakaļ kāds no saviem sakrātajiem rūķīšiem. Ja nav neviena, tad nekas nav jāatliek.• Indīgais ābols: Nonākot uz šī lauciņa, spēlētājs izlaiž nākamo gājienu.• Sarkans lauciņš ar zaļu bultiņu: Nonākot uz šī lauciņa, spēlētājs seko rūķītim pārejot pāri tiltiņam un met vēlreiz metamo kauliņu.
Kamēr spēlētājiem nav sakrāti visi 7 rūķīši, viņi var virzīties tikai uz priekšu. Tiklīdz visi rūķīši ir sakrāti, spēlētājs var doties uz priekšu , atpakaļ – pa jebkuru ceļu, lai tikai nonāktu līdz mērķim – Savai mājiņai. Lai sasniegtu mērķi, ir jāuzmet precīzs skaitlis uz metamā kauliņa, to izdarot, var noņemt no mājiņas ļauno karalieni un viņas vietā novietot princi. To var darīt, ja ir sakrāti visi rūķīši. Ja pa ceļam kāds rūķis ir zaudēts, tad Mērķa lauciņš (rūķīšu māja) ir jāuztver kā parasts lauciņš, ko jāšķērso un jāturpina spēle, kamēr spēlētājam būs visi rūķīši. Uzvar tas, kas pirmais pabeidz spēli, izpildot visus nosacījumus.
Šīs sīkdatnes ir nepieciešamas, lai tīmekļa vietne tiktu palaista, un tās nevar izslēgt. Šāds sīkfails tiek iestatīts tikai, reaģējot uz jūsu veiktajām darbībām, piemēram, valodu, valūtu, pieteikšanās sesiju, konfidencialitātes preferencēm. Jūs varat iestatīt savu pārlūkprogrammu, lai bloķētu šos sīkfailus, bet mūsu vietne var nedarboties pēc tam.
Šīs sīkdatnes ļauj mums izmērīt apmeklētāju datplūsmu un redzēt datplūsmas avotus, apkopojot informāciju datu kopās. Tie arī palīdz mums saprast, kuri produkti un darbības ir populārākas nekā citas.
Šīs sīkdatnes parasti iestata mūsu mārketinga un reklāmas partneri. Viņi tos var izmantot, lai izveidotu jūsu interesējošu profilu un vēlāk rādītu atbilstošas reklāmas. Ja jūs neatļaujat šīs sīkdatnes, jums netiks rādītas reklāmas jūsu interesēm.