Atmiņas un uzmanības spēle, kurā spēlētājiem jācenšas atklāt, kurš no dzīvniekiem ir pazudis. Burvju mākslinieks licis pazust vienam no 6 dzīvniekiem. Lai atklātu, kurš ir pazudis, jāiegaumē visi dzīvnieki, kas vēl atrodas burvju cepurēs. Komplektā ietilpst: 6 burvju cepures (katrā pa 1 dzīvniekam), 6 dzīvnieku kārtis, 4 burvju cepuru žetoni un 1 burvju zižļa žetons. Spēles mērķis: būt pirmajam, kurš iegūst burvju zizli.
Sagatavošanās spēlei: visas burvju cepures novietojiet galda centrā, ar cepures apakšu lejā, lai nebūtu redzama cepures iekšpuse. 6 dzīvnieku kārtis novietojiet blakus, vienā rindā, ar attēliem uz augšu. Burvju cepuru un zižļa žetonus novietojiet maliņā. Spēle noris vairākos raundos. Sagatavošanās raundam: sajauciet visas cepures (turpinot tās turēt tā, lai cepures iekšpuse nav saskatāma), un pēc tam 1 no cepurēm izņemiet no spēles, noliekot to atpakaļ spēles kastītē (joprojām slēpjot no visiem, kas redzams cepures iekšpusē) – šis būs dzīvnieks, kuram burvju mākslinieks licis pazust. Pārējās 5 cepures izvieto aplī galda vidū starp visiem spēlētājiem, blakus dzīvnieku kārtīm. Raunda spēlēšana: spēli sāk jaunākais dalībnieks, pēc tam spēle turpinās pulksteņa rādītāja virzienā. Savā gājienā spēlētājs var ieskatīties kādā no cepurēm vai nosaukt, kurš no dzīvniekiem ir pazudis. Ieskatīšanās cepurē: nerādot citiem, spēlētājs ieskatās vienā no cepurēm, kas atrodas galda vidū. Pēc tam spēlētājs atliek to atpakaļ un samaina vietām nolikto cepuri ar kādu citu. Piezīme: cepuru samainīšana vietām jāveic tā, lai to labi redz visi spēlētāji.
Pazudušā dzīvnieka nosaukšana: spēlētājs skaļi nosauc, kurš no dzīvniekiem ir pazudis. Pēc tam, nerādot citiem, spēlētājs drīkst ieskatīties cepurē, kas tika nolikta atpakaļ spēles kastītē. Ja cepurē attēlots spēlētāja nosauktais dzīvnieks, spēlētājs uzvar raundu. Sākas jauns raunds un spēlētājs, kurš atrodas no uzvarētāja pa kreisi, veic pirmo gājienu jaunajā raundā. Ja cepurē attēlotais dzīvnieks nav tas, kuru nosauc spēlētājs, spēlētājs izstājas no raunda un nedrīkst pārējiem spēlētājiem atklāt, kāds dzīvnieks ir attēlots cepurē. Pārējie spēlētāji turpina spēlēt līdz kāds uzmin, kurš no dzīvniekiem ir pazudis, un uzvar raundu. Piezīme: Ja raunda gaitā spēlē paliek tikai viens spēlētājs, viņš automātiski uzvar raundu. Raunda uzvarēšana: kad spēlētājs uzvar raundu, viņš paņem sev vienu burvju cepures žetonu. Ja spēlētājam jau ir viens burvju cepures žetons un viņš uzvar vēl vienu raundu, viņš var paņemt burvju zižļa žetonu un uzvar spēli. Spēles beigas: kad kāds no spēlētājiem iegūst sev zižļa žetonu, viņš uzvar spēli.