Preces apraksts
Spēle, kas prasa uzmanību, labas novērošanas spējas un ātrumu. Jautri monstriņi stāv dažādās pozās, kuras tev ir jāimititē! Pirmais, kurš atpazīs pareizo monstriņu, uzvar! Smiekli garantēti! Spēlē var piedalītīs 3 līdz 6 spēlētāji. Komplektā ietilpst: 48 izturīgas kartona kārtis. Spēles mērķis: atpazīt briesmonīšus, kas tiek attēloti.
Ieteikums: Lai izvairītos no pārpratumiem, izmēģiniet dažādu pozu attēlošanu jau pirms spēles sākuma.
Sagatavošanās spēlei: samaisiet kārtis, pēc tam novietojiet 7 kārtis galda vidū ar attēliem uz augšu. Pārējās kārtis novieto kaudzītē ar attēliem uz leju.
Spēles noteikumi: spēli sāk vecākais spēlētājs, paņemot no kaudzītes tās augšējo kārti un novieto to ar attēlu uz augšu blakus pārējām 7 kārtīm, kas jau atrodas uz galda. Pēc tam spēlētājs ņem vēl vienu kārti un slepeni to aplūko.
- Ja neviens no monstriņiem, kas atrodas uz galda, nesakrīt ar monstriņu, kas attēlots uz “slepenās” kārts, spēlētājs novieto slepeno kārti uz galda ar attēlu uz augšu, blakus pārējiem monstriņiem. Pēc tam spēlētājs ņem no kaudzes jaunu “slepeno” kārti utt. līdz izdodas pacelt kārti, uz kuras attēlotais monstriņš sakrīt ar kādu no monstriņiem, kas jau atrodas uz galda.
- Ja viens no monstriņiem, kas atrodas uz galda, ir tāds pats, kā tas, kas attēlots uz “slepenās” kārts, spēlētājs iegaumē, kādā pozā ir monstriņa rokas, un pēc tam novieto slepeno kārti ar attēlu uz leju sev priekšā un cenšas to attēlot.
Sākumā spēlētājs pārliecinās, vai visi pārējie dalībnieki ir gatavi, pēc tam viņš skaita līdz trīs un tad sāk attēlot monstriņa pozu, kas pārējiem ir jāuzmin. Visi dalībnieki reizē cenšas atminēt, kuru no monstriņiem, kas redzami uz galda, spēlētājs attēlo.
Tiklīdz spēlētājs saprot, kurš no monstriņiem tiek attēlots, viņam ātri jāuzliek roka uz atbilstošā monstriņa kārts.
Uzmanību: viens monstriņš var būt attēlots uz vairākām kārtīm. Šādos gadījumos uz pareizajām kārtīm roku var uzlikt vairāki spēlētāji, vai arī viens spēlētājs var vienlaikus aizklāt divas kārtis.
Kad kārts vai kārtis ir aizklātas, visi pārbauda:
- ja spēlētājs ir aizklājis pareizo kārti, viņš šo kārti iegūst un novieto sev priekšā (attiecīgi, ja spēlētājs bija aizklājis divas pareizas kārtis, viņš iegūst 2 kārtis);
- ja spēlētājs ir kļūdījies un aizklājis nepareizo kārti, viņš kārti neiegūst. Kārts, kas aizklāta kļūdaini, netiek pārvietota un paliek uz galda. Ja uz galda paliek kārtis, kas atbilda attēlotajam monstriņam, bet netika aizklātas, arī šīs kārtis paliek uz galda un var tikt izmantotas nākošajos spēles raundos.
Raunda beigās “slepenā” kārts, kas tika attēlota, tiek novietota ar attēlu uz augšu blakus pārējiem monstriņiem galda vidū.
Spēlētājs, kurš raundā uzvarēja un ieguva vienu vai vairākas kārtis, sāk jaunu raundu, paņemot no kaudzītes jaunu kārti. Un seko tādi paši soļi, kā spēles sākumā ar pirmo spēlētāju. Ja raundā uzvarēja vairāki spēlētāji, jauno raundu sāk vecākais no tiem.
Uzvara: spēlētājs, kurš pirmais iegūst 5 kārtis, uzvar.
Grūtāks spēles variants: attēlojot monstriņu, spēlētājam jāattēlo ne tikai roku, bet arī kāju pozas. Spēlētājiem jāatrod atbilstošais monstriņš, kas ir tādā pašā pozā.
Brīdinājums! Nav piemērots bērniem, kas jaunāki par 3 gadiem, satur sīkas detaļas, pastāv aizrīšanās risks.
Atsauksmes (0)
Ražots Latvijā!
-33% Atlaide
-20% Atlaide
IZPĀRDOŠANA
-30% Atlaide
Ražots Latvijā!
-30% Atlaide
Ražots Latvijā!