Preces apraksts
Kas jādara, lai nokārtotu maģiskās skolas eksāmenus? Sagatavo zizli un atrodi, katram piederīgu maģijas priekšmetu! Jauna sadarbības kāršu spēle ar burvju un maģijas tematiku. Spēles mērķis ir, sadarbojoties ar citiem spēlētājiem, gūt kopīgu uzvaru. Komplektā ietilpst: 32 izturīgas kartona kārtis – 16 maģisko priekšmetu kārtis un 16 kārtis ar priekšmetu īpašniekiem. Spēles mērķis: izpildīt vismaz 10 maģijas uzdevumus, savienojot pareizos kāršu pārus. Spēles laikā jūs būsiet jaunie mācekļi, kas sapņo kļūt par vareniem burvjiem. Lai sasniegtu šo mērķi, jums būs veiksmīgi jāizpilda vismaz 10 uzdevumi. Taču tas ir grupas uzdevums un jums būs jāstrādā kopā, lai uzvarētu. Lai veiksmīgi atrastu meklēto, jums būs jāsavieno atbilstošie maģijas priekšmeti ar to īpašniekiem, un jāsavieno kopā divas savstarpēji saistītās kārtis. Sagatavošanās spēlei: visas kārtis samaisa un novieto kaudzītē uz galda ar attēliem uz leju. Spēles laikā spēlētājiem jāņem kārtis no šīs kaudzītes un jānovieto uz galda, vienu pie otras, veidojot rindas, pa 4 kārtīm katrā rindā, beigās izveidojot četrstūri ar 4 rindām, katrā pa 4 kārtīm. Spēles noteikumi: spēli sāk jaunākais spēlētājs, tad spēle turpinās pulksteņa rādītāja virzienā. Pirmais spēlētājs paņem augšējo kārti no kaudzītes, parāda to visiem spēlētājiem un pēc tam novieto uz galda ar attēlu uz leju. Nākošais spēlētājs paņem no kaudzītes jaunu kārti, un arī parāda to visiem spēlētājiem: - Ja šī kārts ir saistīta ar iepriekšējo kārti vai kādu no tām, kas jau ir izliktas uz galda, spēlētājs novieto šo kārti ar attēlu uz augšu, uz atbilstošās kārts, kas stāv aizklāta uz galda. Tas nozīmē, ka kāršu pāris ir izveidots un uz šīm kārtīm vairs jaunas kārtis nevar likt. - Ja šī kārts nav saistīta ar iepriekšējām kārtīm vai spēlētāji nav droši par to saistību, spēlētājs novieto šo kārti uz galda, ar attēlu uz leju, blakus iepriekš noliktajām kārtīm, turpinot veidot kāršu rindu. Nākošajos gājienos, ja uz galda ir novietotas jau vairākas kārtis ar attēliem uz leju, spēlētājs izvēlas, uz kura novietot savu kārti, lai izveidotu atbilstošu pāri. Spēle turpinās līdz kaudzītē vairs nav nevienas kārts. Uzmanību: spēlētāji var savā starpā diskutēt un pārrunāt, kur, viņuprāt, jānovieto kārts, lai izveidotu veiksmīgu pāri, taču gala lēmums jebkurā gadījumā ir jāpieņem spēlētājam, kurš ir pacēlis attiecīgo kārti un novieto to uz galda. !!!Kad kārtis ir novietotas uz galda, tās vairs nedrīkst mainīt vietām vai pārvietot! Spēles beigas: spēle beidzas, kad visas kārtis ir izliktas uz galda. Citiem vārdiem sakot, uz galda ir izveidots taisnstūris ar 16 kārtīm (4 x 4 kārtis) un katrā lauciņā, viena uz otras, atrodas 2 kārtis. Tad spēlētāji pārbauda katru no 16 kāršu pāriem, lai pārbaudītu, vai tie ir savietoti pareizi un veiksmīgi izveido pāri starp maģisko priekšmetu un tā īpašnieku. Ja maģiskais priekšmets atbilst izvēlētajam īpašniekam, uzdevums ir izpildīts. Rezultātu tabula: - Ja pareizi savietoti 15 vai 16 kāršu pāri: Izcili! Tagad tu esi pilntiesīgs burvis un saņem Merlina ordeņa medaļu! - Ja pareizi savietoti 10 līdz 14 kāršu pāri: Ļoti labi! Esi izpelnījies burvja statusu! - Ja pareizi savietoti 7 līdz 9 kāršu pāri: Diemžēl neesi izturējis pārbaudījumu! Tu biji pavisam tuvu! Mēģini vēlreiz! - Ja pareizi savietoti 0 līdz 6 kāršu pāri: Ups, spēle beigusies! Taču īsts burvis nekad nepadodas! Brīdinājums! Nav piemērots bērniem, kas jaunāki par trim gadiem. Satur sīkas detaļas, pastāv aizrīšanās risks.
Atsauksmes (0)
Ražots Latvijā!
-33% Atlaide
-20% Atlaide
IZPĀRDOŠANA
-20% Atlaide
IZPĀRDOŠANA
-30% Atlaide
Ražots Latvijā!
-30% Atlaide
Ražots Latvijā!