Preces apraksts
Mazie pingvīniņi vecāku uzraudzībā izklaidējas uz ledus, lecot no viena ledus gabaliņa uz citu, taču viņiem jāuzmanās, lai nepaslīdētu un neiekristu ūdenī. Spēle paredzēta 2 līdz 5 spēlētājiem. Komplektā ietilpst: 8 lielās ripas, 1 mazā ripa, 3 aisbergi, 3 lielie pingvīni, 4 mazie pingvīni, 8 krusttēva žetoni, 24 mazo pingvīnu žetoni (6 no katras krāsas), 5 totēma dzīvnieku žetoni. Spēles mērķis: iegūt pēc iespējas vairāk punktu, ar knipi pārvietojot ripas.
Sagatavošanās spēlei: novietojiet 3 aisbergus galda vidū tā, lai starp tiem veidotos laukums trīsstūra formā, tādējādi iezīmējot spēles zonu. Uz katra aisberga novietojiet vienu no lielajiem pingvīniem. Mazo ripu un 3 lielās ripas novietojiet spēles laukuma centrā, un uz katras no šīm četrām ripām novietojiet pa vienam mazajam pingvīnam. Katrs spēlētājs paņem sev vienu no atlikušajām ripām un 1 totēma žetonu.
Uzmanību! Ja spēlē piedalās mazāk, kā 5 spēlētāji, liekos totēma žetonus un ripas izņemiet no spēles.
Pingvīnu un krusttēvu žetonus samaisa, un, neskatoties uz norādītajām vērtībām žetonu otrā pusē, sakārto tos stabiņos pa veidiem – vienā kaudzītē saliek krusttēvu žetonus, bet mazo pingvīnu žetonus sašķiro pa krāsām un noliek četrās atsevišķās kaudzītēs.
Spēles norise: spēlētāji viens aiz otra izdara gājienus, spēle norisinās pulksteņa rādītāja virzienā. Savā gājienā spēlētājs paņem savu ripu, novieto to jebkur pēc savas izvēlas (vismaz 20 cm attālumā no mazajiem pingvīniem), ārpus iezīmētās spēles zonas. Kad ripa ir novietota izvēlētajā vietā, spēlētājs notēmē un uzsit pa to ar knipi, tādējādi cenšoties to aizsist pēc iespējas tuvāk centrā esošajām ripām, uz kurām sastājušies mazie pingvīni.
Pēc knipja izdarīšanas iespējami vairāki scenāriji:
1) aizsistā ripa apstājas pietiekami tuvu mazajiem pingvīniem, lai pingvīns varētu veiksmīgi pārslīdēt no savas ripas uz spēlētāja ripu, nenokrītot.
Šajā gadījumā spēlētājam jācenšas pārslidināt pingvīnu uz savas tikko izsistās ripas tā, lai pingvīns nenokristu. Kad pingvīns ir pārvietots, spēlētājs paņem sev tikko atbrīvoto ripu, lai izmantotu to nākošajā gājienā.
- Ja pingvīns, kas tiek parvirzīts, atradās uz lielās ripas, spēlētājs iegūst sev vienu mazo pingvīnu žetonu, attiecīgi tādā krāsā, kādā ir pārvietotais pingvīns.
- Ja pingvīns, kas tiek pārvirzīts, atradās uz mazās ripas, spēlētājs iegūst sev divus mazo pingvīnu žetonus, attiecīgi tādā krāsā, kādā ir pārvietotais pingvīns.
2) aizsistā ripa apstājas pārāk tālu no pārējām ripām, tādējādi neizdodas izveidot taciņu, pa kuru pārvietoties mazajiem pingvīniem: novietojiet uz savas ripas savu totēma dzīvnieka žetonu. Ripa paliek tur, kur tika aizsista, un savā nākošajā gājienā spēlētājs mēģina sist pa to pašu ripu, no tās vietas, kur palika, lai aizsistu to tuvāk mazajiem pingvīniem.
3) Spēlētājs nogāž kādu no pingvīniem (mazo vai lielo): ja kāds no pingvīniem gājiena laikā nokrīt, spēlētājs saņem vienu krusttēva žetonu. Pēc tam spēlētājs paņem savu ripu atpakaļ un novieto to atkal sev priekšā, ārpus spēles zonas.
Spēles beigas: tiklīdz kādi no žetoniem beidzas (mazo pingvīnu vai krusttēvu žetoni), spēle apstājas. Tad visi spēlētāji saskaita iegūtos punktus. Katrs spēlētājs patur sev tikai vienu mazo pingvīnu žetonu no katras krāsas (to, uz kura ir visvairāk punktu). Pēc tam no saskaitīto punktu skaita atņem iegūtos krusttēvu žetonu punktus.
Spēli uzvar dalībnieks, kurš kopvērtējumā ieguvis visvairāk punktu.
Brīdinājums! Nav piemērots bērniem, kas jaunāki par trim gadiem, satur sīkas detaļas, pastāv aizrīšanās risks.
Atsauksmes (0)
Ražots Latvijā!
-33% Atlaide
-20% Atlaide
IZPĀRDOŠANA
-30% Atlaide
Ražots Latvijā!
-30% Atlaide
Ražots Latvijā!