Preces apraksts
Atrodi dārgumus vai izspēlē mēmo šovu - izvēle ir tavā ziņā! Jautrs piecu ballīšu spēļu komplekts no Djeco. Iespējams spēlēt dārgumu medības, novērošanas spēli, secinājumu spēli, zīmēšanas spēli vai mēmo šovu.
Brīdinājums! Nav piemērots bērniem, kas jaunāki par trim gadiem. Satur sīkas detaļas, pastāv aizrīšanās risks.
Spēlētāju skaits: 4 - 16 spēlētāji.
Komplektā ietilpst: 14 priekšmetu kārtis, 2 kāršu aizsegi, 2 dārgumu kartes, 2 lapas ar 20 uzlīmēm (lietojamas vairākas reizes) ar norādēm, 1 rezultātu tabula un 1 dārgumu lāde.
Sagatavošanās spēlei: bērnus sadala divās komandās tā, lai abas komandas ir vienlīdz spēcīgas. Piecu spēļu laikā komandas centīsies iegūt pēc iespējas vairāk punktu, lai iegūtu iespēju atvērt dārgumu lādi. Kura komanda uzvarēs?
Piezīme vecākiem: Pirms spēles sākuma salieciet dārgumu lādi un piepildiet to ar saldumiem un mazām dāvaniņām! Tie būs dārgumi, par kuriem bērni cīnīsies un kuru dēļ centīsies iegūt pēc iespējas vairāk punktu. Lūdzu, ņemiet vērā, ka dažām spēlēm nepieciešama iepriekšēja sagatavošanās.
SPĒĻU NOTEIKUMI
1. DĀRGUMU MEDĪBAS: atrodi paslēptos priekšmetus!
Sagatavošanās: vecāki (tā, lai bērni to neredzētu):
- paslēpj 5 priekšmetu kārtis kaut kur mājā vai dārzā;
- pielīmē uzlīmes ar norādēm un pavedieniem atbilstoši 5 atzīmētajām slēptuvēm dārgumu kartē.
Spēles norise: vecāki katrai komandai piešķir dārgumu karti. Pēc tam bērni dodas meklēt 5 paslēpto priekšmetu kārtis. Par katru atrasto kārti komanda iegūst 1 punktu un atzīmē to rezultātu tabulā.
2. IZPĒTES SPĒLE: Atrodi trūkstošos priekšmetus!
Sagatavošanās: spēles vadītājs (viens no vecākiem) izvieto bērnu priekšā visas 14 priekšmetu kārtis ar attēliem uz augšu un sagatavo žetonu (kāršu aizsegu).
Spēles norise: bērni dažas sekundes uzmanīgi skatās uz priekšmetu kārtīm, lai tās iegaumētu, jo viena no šīm kārtīm drīz pazudīs ...
Tad spēles vadītājs lūdz bērnus pagriezt muguru galdam un aizvērt acis. Tikmēr viņš noņem no galda vienu no priekšmetu kārtīm, paslēpj to zem kāršu aizsega un atlikušās kārtis samaisa uz galda, lai tās mainītu atrašanās vietu. Pēc tam vadītājs ļauj spēlētājiem apgriezties atpakaļ un atvērt acis. Pirmais spēlētājs, kurš pamana un nosauc, kurš priekšmets trūkst, nopelna savai komandai 1 punktu, kas uzreiz tiek atzīmēts rezultātu tabulā. Un tā tālāk, atkārtojot iepriekšējās darbības, spēli turpina līdz ir atrastas 5 priekšmetu kārtis.
3. SECINĀJUMU SPĒLE: Uzmini priekšmetus, uzdodot jautājumus!
Sagatavošanās: salieciet visas 14 priekšmetu kārtis kaudzītē un novietojiet zem kāršu aizsega. Paņemiet arī otru kāršu aizsegu!
Spēles norise: ieceliet vienu no bērniem par jautājumu uzdevēju. Viņš pagriež muguru pret pārējiem bērniem.
Tikmēr pārējie bērni pēc nejaušības principa izvēlas 1 priekšmeta kārti, kuru tie uzmanīgi aplūko un iegaumē, bet pēc tam novieto zem otra kāršu aizsega, lai jautātājs to neredzētu. Atlikušās priekšmetu kārtis atliek atpakaļ kaudzītē zem pirmā kāršu aizsega.
Kad tas izdarīts, bērni liek jautājumu uzdevējam griezties atpakaļ un viņš var sākt uzdot jautājumus, lai izsecinātu, kāds priekšmets ir paslēpts. Sākumā viņš uzdod vienu jautājumu pirmajam dalībniekam, bet pēc tam viņš vēršas pie nākošā bērna un uzdod citu jautājumu.
Spēle tā turpinās līdz jautājumu uzdevējs ir gatavs uzminēt paslēpto priekšmetu. Ja viņš uzmin, kāds priekšmets ir paslēpts, viņš iegūst savai komandai 1 punktu, un tas uzreiz tiek atzīmēts rezultātu tabulā, taču, ja viņš kļūdās, komanda punktu nesaņem.
Tad tiek noteikts jauns jautājumu uzdevējs no otras komandas un spēle atsākas ar jaunu priekšmetu kārti. Spēle turpinās līdz brīdim, kad ir mēģināts atminēt sešas priekšmetu kārtis.
4. ZĪMĒŠANAS SPĒLE: Atmini priekšmetus, ko uzzīmējuši citi spēlētāji!
Sagatavošanās: nodrošiniet papīra lapas un zīmuli. Salieciet visas 14 priekšmetu kārtis kaudzītē un novietojiet zem kāršu aizsega. Paņemiet arī otru kāršu aizsegu!
Spēles norise: ieceliet vienu no bērniem par zīmētāju. Pārējie bērni aizver acis. Zīmētājs pēc nejaušības principa izvēlas 1 priekšmeta kārti, kuru tas uzmanīgi aplūko un iegaumē, bet pēc tam novieto zem otra kāršu aizsega, lai pārējie bērni to neredzētu.
Kad zīmētājs pasaka “Aiziet!”, pārējie spēlētāji atver acis un mēģina noteikt, kāds priekšmets ir attēlots zīmētajā skicē, ko veido zīmētājs.
Pirmais spēlētājs, kurš pareizi uzmin, kāds priekšmets tiek zīmēts, iegūst savai komandai 1 punktu, un tas uzreiz tiek atzīmēts rezultātu tabulā.
Spēlētājs, kurš uzminēja uzzīmēto priekšmetu, kļūst par nākošo zīmētāju. Spēle tā turpinās līdz tiek uzzīmēti un atminēti 5 priekšmeti.
5. ATDARINĀŠANAS SPĒLE: Atmini priekšmetus, ko atdarina citi spēlētāji!
Sagatavošanās: salieciet visas 14 priekšmetu kārtis kaudzītē un novietojiet zem kāršu aizsega. Blakus nolieciet arī otru kāršu aizsegu!
Spēles norise: ieceliet vienu no bērniem par atdarinātāju. Pārējie bērni aizver acis. Atdarinātājs pēc nejaušības principa izvēlas 1 priekšmeta kārti, kuru tas uzmanīgi aplūko un iegaumē, bet pēc tam paslēpj zem otra kāršu aizsega, lai pārējie bērni to neredzētu.
Kad atdarinātājs pasaka “Aiziet!”, pārējie spēlētāji atver acis un mēģina uzminēt, kāds priekšmets tiek atdarināts. Atdarinātājs var izmantot gan kustības un mīmikas, gan skaņas.
Pirmais spēlētājs, kurš pareizi uzmin, kāds priekšmets tiek attēlots, iegūst savai komandai 1 punktu, un tas uzreiz tiek atzīmēts rezultātu tabulā.
Spēlētājs, kurš uzminēja atdarināto priekšmetu, kļūst par nākošo atdarinātāju. Spēle tā turpinās līdz tiek attēloti un atminēti 5 priekšmeti.
Kad visas 5 spēles ir izspēlētas, abas komandas saskaita iegūtos punktus.
Komanda ar lielāko punktu skaitu kopvērtējumā uzvar Princešu ballīti un var atvērt dārgumu lādi! Sadaliet dārgumus taisnīgi starp abām komandām!
-20% Atlaide
-5% Atlaide
-20% Atlaide
PIŁKA 6 ZWIERZĘTA
4.79€
5.99€
Piegāde 5-10 darba dienās
Produkta kods: HW20087138
Atsauksmes (0)
Ražots Latvijā!
-33% Atlaide
-20% Atlaide
IZPĀRDOŠANA
-30% Atlaide
Ražots Latvijā!
-30% Atlaide
Ražots Latvijā!