MONTESSORI SENSORĀ ROTAĻLIETA AR PIEKARAMO SLĒDZENI
Vai ir iespējams apvienot rotaļas ar mācīšanos? Protams, ka ir! Un šī rotaļlieta ir uzskatāms piemērs! Sešas burvīgas piekaramās automašīnas: lokomotīve, skolas autobuss, policijas mašīna, ugunsdzēsēju mašīna, ātrās palīdzības mašīna un saldējuma salons, kas sniedz daudz iespēju rotaļām! Katrs auto ir citā krāsālai mazulis varētu iemācīties atšķirt un nosaukt pamatkrāsas. Turklāt automašīnas ir divpusējas - vienā pusē tām ir attiecīgā transportlīdzekļa attēls, bet otrā pusē ir uzraksts. Uzraksti uz žurnāliem ir angļu valodā, taču nav jāuztraucas pat tad, ja jūsu mazulis nezina nosaukumus angļu valodā vai neprot lasīt, šī rotaļlieta joprojām kalpos savam mērķim. Uz katras automašīnas ir apļi, kurus jūsu bērns var saskaitīt, un tā saskaņot attiecīgo atslēgu ar arābu ciparu. Mazulis var arī mēģinājumu un kļūdu ceļā saskaņot atslēgas ar piekaramajām slēdzenēm. Piekaramo atslēgu komplekts būs lielisks izaicinājums bērnam. Izmantojot norādes uz automašīnām un atslēgām, mazajam bērnam būs jāsaskaņo detaļas tā, lai piekaramās atslēgas atvērtos. Komplektā ir arī viena burvju atslēga, kas atver visas piekaramās slēdzenes! Kad piekaramās slēdzenes ir atvērtas, vagonus var savienot, lai izveidotu vilcienu ar jebkuru kombināciju. Un tad dodieties krāsainā vilciena braucienā pa istabu! Piekaramo slēdzenīšu atvēršana, atslēgu pagriešana, transportlīdzekļu savienošana un konduktora spēle būs lielisks veids, kā attīstīt roku prasmes un acu un roku koordināciju. Galvenās produkta īpašības: -
Krāsu mācīšanās, -
Skaitļu mācīšanās, -
Manuālo prasmju attīstīšana, -
Fantastiska izklaide, -
Intelektuāls izaicinājums, -
Izteiksmīgas krāsas, -
Iespēja izveidot vilcienu. Gan vagoni, gan atslēgas ir izgatavoti no augstas kvalitātes plastmasas bez asām malām. Tāpēc esat pārliecināts, ka komplekts ir ne tikai izturīgs, bet arī pilnīgi drošs, lai ar to varētu spēlēties!
Komplekta saturs: -
Sastāvs: vagons x6 -
Atslēgas x7 Tehniskās specifikācijas: Izmēri: Izstrādājums iepakots kartona kastē ar logu.
|