Preces apraksts
Aizraujoša stratēģijas spēle mazajiem par Sarkangalvīti un vilku. Spēles mērķis - ātrāk par visiem savākt 6 pasakas “Sarkangalvīte un vilks” kārtis. Lai izveidotu stāstu, vari izmantot savas kārtis vai nočiept kārtis no citiem, uzbrūkot ar vilka kārti. Lai paglābtos no vilka, spēlētājam nepieciešama mednieka kārts. Spēle paredzēta 2 līdz 4 spēlētājiem. Komplektā ietilpst: 50 izturīgas kartona kārtis (24 “pasaku” kārtis; 10 kārtis “vilks”; 8 kārtis “vilks mežā” un 8 kārtis “mednieks mežā”). Sagatavošanās spēlei: no astoņām “meža” kārtīm galda vidū tiek izveidots aplis. Kārtis tiek novietotas ar attēliem uz leju. Atlikusī “meža” kāršu kava tiek novietota apļa vidū. Pārējās 34 kārtis (pasakas un vilka kārtis) tiek samaisītas un izdalītas spēlētājiem - katram pa 3. Neizdalītās kārtis, kas paliek pāri, tiek sakārtotas kāršu kaudzītē, no kuras spēlētāji spēles laikā ņems kārtis. Spēles noteikumi: spēli uzsāk jaunākais spēlētājs. Katrs spēlētājs, kad pienāk viņa kārta, izpilda kādu no trim darbībām pēc savas izvēles: - sev priekšā novieto jebkuru “pasakas” kārti ar attēlu uz augšu, neatkarīgi no tā, kāds ir kārts numurs (izņēmums ir kārts Nr.6, jo tā jānovieto pēdējā); - atmet vienu no savām trim kārtim, atliekot atpakaļ kaudzītes apakšā; - mēģina iegūt “pasakas” kārti, novietojot “vilka” kārti uz vienas no “pasakas” kārtīm, kas novietotas kāda spēlētāja priekšā. Šajā gadījumā, lai pasargātu savu kārti, spēlētājs atver vienu no “meža” kārtīm, kas izvietotas aplī ar attēliem uz leju, taču pirms tam, spēlētājs ar roku pārbraukā pāri kārtīm uz dzied dziesmiņu: “Iesim uz mežu pastaigāt, kamēr vilks guļ. Ja vilks atnāks uz mežu, viņš mūs apēdīs.” Tad atklāj kārti. o Ja tiek atklāta kārts „vilks mežā”, tad spēlētājs atdod savu „pasakas” kārti savam pretiniekam, un pretinieks to novieto sev priekšā, papildinot vai iesākot savu pasaku. o Ja atklātā kārts ir „mednieks mežā”, spēlētājs bļauj „pif paf”- tas nozīmē, ka mednieks nošauj vilku. „Pasakas” kārts paliek turpat. Kārts „vilks” tiek atmesta. Piezīme 1 : Katru reizi, pēc tam, kad spēlētājs ir veicis 1 no 3 iespējamajām darbībām, tiek pacelta jauna kārts no kāršu kavas, lai spēlētājam atkal rokās būtu trīs kārtis. Piezīme 2 : Katra „meža” kārts, pēc tam, kad tā ir atklāta, tiek izņemta no apļa un tās vietā novietota jauna „meža” kārts. Piezīme 3 : Pēc tam, kad spēlētājs ir atklājis pirmās 5 “pasaku” kārtis, viņš var ar “vilka” kārts palīdzību, izvilkt vienu kārti no kāda pretinieka, cenšoties iegūt pēdējo “pasakas” kārti Nr. 6. Ja izvilktā kārts, nav ar numuru 6, tad šo kārti kopā ar “vilka” kārti atmet, bet tad paceļ kārti no kāršu kavas. Pretinieks tieši tāpat - paceļ jaunu kārti. Spēles beigas: uzvar tas spēlētājs, kurš pirmais sakrās pasaku no 6 kārtīm. Brīdinājums! Nav piemērots bērniem, kas jaunāki par 3 gadiem, satur sīkas detaļas, pastāv aizrīšanās risks.
Atsauksmes (0)
Ražots Latvijā!
-33% Atlaide
-20% Atlaide
IZPĀRDOŠANA
-20% Atlaide
IZPĀRDOŠANA
-30% Atlaide
Ražots Latvijā!
-30% Atlaide
Ražots Latvijā!