Stratēģijas spēle ar mērķi iegūt dzīvnieku kārtis. Lai tās iegūtu, spēlētājiem jāpārvieto dzīvnieku kauliņi tā, lai savienotu kartiņā norādītos dzīvniekus vienā līnijā. Spēle paredzēta 2 līdz 4 spēlētājiem. Komplektā ietilpst spēles laukums, 12 dzīvnieku kauliņi, 24 kārtis ar dzīvnieku attēliem.
Spēles mērķis: iegūt “dzīvnieku” kārtis. Lai tās iegūtu, spēlētājiem jāpārvieto dzīvnieku kauliņi tā, lai savienotu kartiņā norādītos dzīvniekus vienā līnijā.
Sagatavošanās spēlei: samaisiet kārtis un izdaliet pa vienai katram spēlētājam. Kārts norāda 3 dzīvniekus, kas katram spēlētājam jāsavieto vienā līnijā. Kārtis, kas paliek pāri, tiek sakārtotas vienā kaudzītē un novietotas galda vidū ar attēliem uz leju. 12 dzīvnieku kauliņi tiek izvietoti nejaušā secībā uz spēles laukuma pelēkajiem kvadrātiņiem, kā norādīts pamācības attēlā. Uzmanību! Kauliņus drīkst pārvietot vertikāli vai horizontāli, bet ne pa diagonāli.
Spēles norise: spēli sāk jaunākais spēlētājs, pēc tam spēle turpinās pulksteņa rādītāja virzienā. Spēlētājs savā gājienā var pārvietot savu kauliņu:
1) uz brīvu laukumu sev blakus; vai
2) “lēkt pāri” vienam vai vairākiem kauliņiem.
Kauliņš drīkst lēkt līdz nākošajam brīvajam laukumam. Viens “lēciens” skaitās no kauliņa sākotnējās laukuma pozīcijas līdz nākamajam tukšajam laukumam. Ar vienu kauliņu var izdarīt vairākus lēcienus.
Sakārtojot vienā līnijā nepieciešamos 3 dzīvniekus, spēlētājs parāda pārējiem dzīvnieku kārti un to pēc pareizas dzīvnieku kauliņu sakārtošanas patur sev, kā iegūtu punktu.
Svarīgi! Dzīvnieki var tikt izvietoti jebkādā secībā, taču tiem vienmēr jābūt izvietotiem vienā taisnā līnijā (horizontāli, vertikāli vai pa diagonāli) un bez citiem dzīvniekiem vai tukšiem laukumiem pa vidu prasītajiem dzīvniekiem.
Pēc tam spēlētājs paņem jaunu kārti un gājiens pāriet nākamajam spēlētājam.
Ja kāda spēlētāja gājiena ietvaros citam spēlētājam izveidojas nepieciešamā dzīvnieku kombinācija, tam nav jāgaida savs gājiens, viņš var uzrādīt atbilstošo kārti un iegūt punktu. Spēlētāju gājienu secība šajā gadījumā nemainās, spēlētājs, kurš ieguva punktu, paņem jaunu kārti, un spēle turpinās, kā iepriekš.
Uzvara: spēle beidzas, kad visas “dzīvnieku” kārtis ir nonākušas spēlētāju īpašumā. Spēli uzvar dalībnieks, kuram izdevies iegūt visvairāk “dzīvnieku” kāršu.
Brīdinājums! Nav paredzēts bērniem līdz 3 gadu vecumam, satur sīkas detaļas, pastāv aizrīšanās risks.
Šīs sīkdatnes ir nepieciešamas, lai tīmekļa vietne tiktu palaista, un tās nevar izslēgt. Šāds sīkfails tiek iestatīts tikai, reaģējot uz jūsu veiktajām darbībām, piemēram, valodu, valūtu, pieteikšanās sesiju, konfidencialitātes preferencēm. Jūs varat iestatīt savu pārlūkprogrammu, lai bloķētu šos sīkfailus, bet mūsu vietne var nedarboties pēc tam.
Šīs sīkdatnes ļauj mums izmērīt apmeklētāju datplūsmu un redzēt datplūsmas avotus, apkopojot informāciju datu kopās. Tie arī palīdz mums saprast, kuri produkti un darbības ir populārākas nekā citas.
Šīs sīkdatnes parasti iestata mūsu mārketinga un reklāmas partneri. Viņi tos var izmantot, lai izveidotu jūsu interesējošu profilu un vēlāk rādītu atbilstošas reklāmas. Ja jūs neatļaujat šīs sīkdatnes, jums netiks rādītas reklāmas jūsu interesēm.