Preces apraksts
Vadoties pēc komandas biedru norādījumiem, spēlētājiem ir jāizveido kāršu modelis, izvietojot kārtis pareizā secībā, ņemot vērā gan dzīvnieku novietojumu, gan fona krāsas. Laba savstarpējā komunikācija būs noteicošā, lai uzvarētu! Spēle paredzēta 4 līdz 6 spēlētājiem. Komplektā ietilpst: 3 komplekti ar 9 caurspīdīgām dzīvnieku kartiņām, 3 komplekti ar 9 krāsainām kartiņām un 30 uzdevumu kārtis. Spēles mērķis: būt pirmajai komandai, kas iegūst 5 uzdevumu kārtis.
Spēles princips: “Dzīvnieku juceklis” jeb “Twist up” ir komandas spēle, kurā visu nosaka savstarpējā komunikācija. Komanda sastāv no diviem spēlētājiem - viens komandas spēlētājs vēros, kāda kompozīcija ir attēlota uz uzdevumu kārts, un stāstīs savam komandas biedram, kur un kādā virzienā izvietot dzīvnieku kārtis, lai izveidotu tieši tādu izkārtojumu, kāds ir uz šīs kārts. Spēlētājs, kurš klausās, nedrīkst redzēt uzdevuma kārti, bet spēlētājs, kurš cenšas to paskaidrot un aprakstīt, nedrīkst pieskarties dzīvnieku vai krāsainajām kārtīm. Tādējādi panākumus gūs tā komanda, kas spēs ieklausīties viens otrā un dot precīzas norādes.
Sagatavošanās spēlei: spēlētāji sadalās komandās pa divi, attiecīgi var būt divas vai trīs komandas, atkarībā no spēlētāju skaita.
Katrā komandā jābūt vienam, kas dos instrukcijas (runātājs), un vienam, kas sekos šīm instrukcijām (darītājs). Pēc katra raunda abi spēlētāji mainās lomām. Katra komanda paņem sev vienu komplektu ar 9 caurspīdīgām dzīvnieku kartiņām un 1 komplektu ar 9 krāsainām kartiņām. Abi spēlētāji (runātājs un darītājs) sēž tā, lai būtu viens otram pretī.
Uzdevumu kārtis novieto kaudzītē galda vidū, ar attēliem uz leju.
Spēles norise
Katrs runātājs paņem no uzdevumu kāršu kaudzītes vienu kārti un tur to rokās tā, lai darītāji to neredz. Kad katrs runātājs ir paņēmis pa kārtij, tiek dots starta signāls. Visi runātāji reizē sāk dot instrukcijas saviem darītājiem. Runātājam jācenšas sniegt pēc iespējas precīzākas un skaidrākas norādes par to, kur un kā katra kārts jānovieto, lai darītājs pēc iespējas ātrāk varētu izveidot vajadzīgo kāršu kombināciju un izkārtojumu, kas attēlots uz uzdevumu kārts runātāja rokās. Lai izveidotu precīzu izkārtojumu, tajā jāizmanto gan krāsainās, gan caurspīdīgās kārtis.
Gala rezultātā kartiņu izkārtojumam uz galda jābūt precīzi tādam pašam, kā uz uzdevumu kārts, BET izkārtojumam jābūt precīzam, skatoties no darītāja puses, nevis stāstītāja puses, tāpēc runātājam ir jāuzmanās un precīzi jādod norādes, iedomājoties, ka atrodas darītāja pusē.
Svarīgi!!! Runāt drīkst tikai runātāji. Viņu komandas biedri (darītāji) drīkst tikai izpildīt dotās norādes, tie nedrīkst prasīt papildus jautājumus vai precizējošu informāciju.
Tiklīdz komandai liekas, ka uzdevums ir izpildīts un izkārtojums ir pareizs, komanda aptur spēli un viņu izveidotā kompozīcija tiek pārbaudīta, vai tiešām tā ir salikta precīzi.
• Ja komanda uzdevumu ir izpildījusi precīzi un pareizi, viņi iegūst attiecīgo uzdevumu kārti sev.
• Ja komanda ir kļūdījusies un kāda no kārtim ir novietota nepareizi, viņiem jāatdod viena no iepriekš iegūtajām uzdevumu kārtīm (ja kāda ir jau iegūta). Šīs atdotās kārtis novieto zem uzdevumu kāršu kaudzītes, kas atrodas galda vidū.
Arī visas neizpildītas, neiegūtās uzdevumu kārtis novieto zem šīs uzdevumu kāršu kaudzītes, kas atrodas galda vidū.
Tad komandas biedri samainās lomām, runātāji kļūst par darītājiem un otrādi, un var sākties jauns raunds.
Spēles beigas: spēli uzvar komanda, kura pirmā iegūst sev 5 uzdevumu kārtis.
Brīdinājums! Nav piemērots bērniem, kas jaunāki par trim gadiem, satur sīkas detaļas, pastāv aizrīšanās risks.
Atsauksmes (0)
Ražots Latvijā!
-33% Atlaide
-20% Atlaide
IZPĀRDOŠANA
-30% Atlaide
Ražots Latvijā!
-30% Atlaide
Ražots Latvijā!